THE LATEST DEVELOPMENTS IN THE PATENT COOPERATION TREATY SYSTEM SEMINAR

The Commercial Law Department of the University of Alicante in the framework of the 28 edition of the Master on Intellectual Property and Digital Innovation, Magister Lvcentinvs, has organized THE LATEST DEVELOPMENTS IN THE PATENT COOPERATION TREATY SYSTEM SEMINAR on Septembre the 30th, 2021.
The scope of this course is to offer a deep study of the patent cooperation treaty system (PCT), with speakers from Intellectual Property offices the World Intellectual Property Office (WIPO), the European Patent Office (EPO), the Spanish Patent and Trademark Office (SPTO), the Instituto Nacional da Propiedade Industrial (INPI), the Turkish Patent and Trademark Office (TURKPATENT), and the Austrian Patent Office.

VIEW PDF