PROFESSOR ESPERANZA GALLEGO CO-DIRECTOR OF THE CHAIR OF INDUSTRIAL PROPERTY AT THE INAUGURATION OF THE OEPM-OMPI-UA-MERCANTIL UA SUMMER COURSE

In July 2022 took place the summer course: “THE FUTURE OF DISTINCTIVE SIGNS AND GEOGRAPHIC INDICATIONS: JURIDICAL-ENTREPRENEURIAL CHALLENGES”, organised by the CATEDRA DE PROPIEDAD INDUSTRIAL OEPM-MERCANTIL UA, THE SPANISH PATENT AND TRADEMARK OFFICE, THE WORLD INTELLECTUAL PROPERTY ORGANISATION, OMPI AND THE DEPARTMENT OF COMMERCIAL AND PROCEDURAL LAW OF THE UNIVERSITY OF ALICANTE.
The course was directed by Mr. JOSÉ ANTONIO GIL CELEDONIO, Director General of the Spanish Patent and Trademark Office and Ms. ESPERANZA GALLEGO SÁNCHEZ, Professor of Commercial Law at the University of Alicante. Director of the Department of Commercial and Procedural Law of the University of Alicante.