Professor Pilar Montero, Director of Magister Lvcentinvs, has been interviewed by the Legal Digital Communication Platform Todojuristas

This publication confirms the position of the Magister Lvcentinvs as the Master number 1 in specialization in Intellectual Property and Digital Innovation. This interview highlights the permanent adaptation of the Master’s programme to the practice needs. Also the important knowledge and different skills acquired by the students of this international Programme, and the challenges faced by intellectual property in the digital age.