Presentations delivered in the intensive seminars on trade marks and designs in the European Union.

From the Commercial Law Department of the University of Alicante and the Magister Lvcentinvs, Master in Intellectual Property and Digital Innovation we would like to highlight the high academic level demonstrated by our students in the presentations delivered in the intensive seminars on trade marks and designs in the European Union.
In these presentations the students analysed the latest case law on trademarks and designs in the European Union.