Interview with Prof. Pilar Montero has been published on the Legal Website Todojuristas.com

The interview with Prof. PIlar Montero, director of the Magister Lvcentinvs, leading Master in Spain and Europe in Intellectual Property and Digital Innovation, has been published on the Legal website Todojuristas.com. This publication confirms the position of the Magister Lvcentinvs as number 1 in specialization in Intellectual Property and Digital Innovation in Spain and Europe. In this interview it is possible to see the permanent evolution and adaptation of the Academic programme to the  latest developments on Intellectual Property and Digital Innovation, incorporating the newest challenges faced by intellectual property in the digital age.